Garantie & Klachten

Ondanks alle zorg die we aan onze occasion sieraden besteden, dient gerealiseerd te worden dat de te verkochte goederen meestal gebruikt ‘tweedehands’ zijn, hoe kostbaar ze ook zijn. Scheurtjes, krasjes, gebreken en restauraties zijn niet voldoende om beroep te kunnen doen op een retourregeling, aangezien deze juwelen antiek, oud, gebruikte juwelen zijn en dat deze ouderdoms slijtage hebben, meestal zijn ze in staat van nieuw. Velen juwelen zijn dan ook meer dan 50, 100, 150 jaar oud en zelfs nog ouder. Alles wat wij verkopen wordt zo goed mogelijk in ons eigen goud en zilver ateliers gerestaureerd en dat doen wij al meer dan 50 jaar.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in top conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee weken na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@antiekjuwelier.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
============================================================================
Despite all the care we devote to our occasion jewelry, must be realized that the goods sold to mostly use 'used' are, how expensive they are. Cracks, scratches, defects and restorations are not enough to appeal to gain a return policy, since these antique jewelry, old, jewelery used and that this age have wear, usually they are in new condition. Many jewels are also more than 50, 100, 150 years old or even older. Everything we sell is as good as possible in our own gold and silver workshops restored and that we do for over 50 years.

Warranty
We care about our products and do logically our best to deliver it in perfect condition to you. Still, is it sometimes happens that an order is damaged during transport or that something else happened so you can make a warranty claim. Legally, you are required to be made within two weeks after discovery of the defect report to us about it. If the defect is within warranty, then we will take care free of charge for repair or replacement.

Complaints
It can always happen that something is not quite go as planned. We recommend that you first complaints to indicate to us by emailing  info@antiek-juwelier.nl it is possible this does not lead to a solution, to notify your dispute through mediation Foundation Webwinkelkeur via  https: / /www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ . From February 15, 2016 is for EU consumers also possible to register complaints through the European Commission ODR platform. This ODR platform can be found at  http://ec.europa.eu/odr . If your complaint is not handled elsewhere even then you are free to file your complaint using the EU platform.



 

© 2016 - 2024 Antiekjuwelier | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel